Turystyka Dolnyśląsk

 
  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
Advertisement
Старт arrow TAJEMNICZY DOLNY ŚLĄSK
Dolny Śląsk odkryje swoje tajemnice Версия для печати _CMN_EMAIL_ALT
FRONTPAGE_NO_TRANSLATION_AVAILABLE

Dolny Śląsk odkryje swoje tajemnice

Czy wiecie, że na Dolnym Śląsku działa najnowocześniejszy i najdłuższy wyciąg narciarski w Polsce? Czy zdajecie sobie sprawę z faktu, że mieszkacie w regionie, w którym istnieje bajkowy świat stworzony ze skał? Czy słyszeliście, że współautor japońskiego hymnu urodził się w Nowej Rudzie? Nie?! Teraz macie świetną okazję ku temu, by poznać te i inne tajemnice Dolnego Śląska. Przygotujcie się, bo co tydzień odkrywamy nowe, być może nieznane Wam, karty.

O tym, że Dolny Śląsk jest regionem „nie do opowiedzenia”, możemy się przekonać z emitowanego od początku marca w największych stacjach telewizyjnych spotu reklamowego. Teraz czas, by zgłębić temat jeszcze bardziej. Przez cały okres trwania naszej kampanii promocyjnej, do czerwca włącznie, w każdy piątek, zaprezentujemy pięć ciekawostek o Dolnym Śląsku. Na naszej stronie internetowej w zakładce Tajemniczy Dolny Śląsk przedstawimy rzeczy wyszperane w przewodnikach, wyszukane w albumach, zasłyszane, znalezione. Sami sprawdźcie które tajemnice Was zaskoczą, a o których być może wiedzieliście od dawna. Rekordy, te pozytywne i te mniej chlubne, informacje, które wyróżniają nasz region spośród wszystkich innych.

Jeśli ktoś wciąż ma wątpliwości co do faktu, że Dolny Śląsk jest regionem ciekawym, to zapytamy: Drogi Czytelniku,  czy wiedziałeś, że …
Czytaj co piątek w zakładce Tajemniczy Dolny Śląsk

 
Tajemniczy Dolny Śląsk- zobacz film reklamowy Версия для печати _CMN_EMAIL_ALT
FRONTPAGE_NO_TRANSLATION_AVAILABLE

Tajemniczy Dolny Śląsk- zobacz film reklamowy


 
Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia Версия для печати _CMN_EMAIL_ALT
FRONTPAGE_NO_TRANSLATION_AVAILABLE

Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia


Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówka, Zamek Książ i Ostrów Tumski to miejsca z pozoru całkowicie różne. Mają jednak jedną wspólną cechę – każde z nich jest na swój sposób tajemnicze. Właśnie ta tajemniczość jest osią, wokół której zbudowano kampanię promocyjną „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako atrakcyjnego turystycznie województwa, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii.


Spot promocyjny, który mieliśmy już okazję oglądać w Eurosporcie przed zawodami Pucharu Świata w Jakuszycach, od marca emitowany jest także na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Dodatkowo emisja obejmie również kanały tematyczne m.in.: National Geographic, Discovery, Travel Channel czy Animal Planet. Łącznie film reklamowy emitowany będzie w telewizji 97 razy dziennie w ciągu najbliższych trzech miesięcy (w sumie prawie 8,8 tys. emisji).


Na kilka tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej spot promocyjny pokazywany będzie w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Bezpośrednio przed mistrzostwami w największych polskich miastach pojawią się także promocyjne billboardy. . Również wiosną, kampania ruszy w internecie. Spot pojawi się na głównych stronach takich portali jak: onet.pl, wp.pl, inetria.pl, gazeta.pl, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech.


Konkurs na scenariusz filmu promocyjnego wygrała wrocławska firma Division, a reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego „Świętokrzyskie czaruje” oraz kampanii  Radia TOK FM. Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej do 2013 roku. na lata 2011-2013, a Jej koszt przekroczy 9 mln zł.

 

 
<< В начало < Предыдущая 1 2 Следующая > В конец >>

Всего 12 - 14 из 14
logo szlaku cysterskiego
baner_225x112.jpg

"Интернет-сервис частично финансируется Европейским Союзом со средств Европейского Фонда Местного Развития в рамках проекта Интегрированной Программы Операционного Местного Развития п.н. "Популяризация марочных туристических продуктов Дольного Шлёнска".